Lista=inget Liv!

Nämn en person, endast en person som:

Alltid ställer upp för dig:
jadu många måste man välja en? det finns ju några stycken! ;)
Du har kännt längst och fortfarande är vän med:
Hanna, Lisa, Emmy
Du älskar:
alla mina vänner! 
Du inte umgås lika ofta med:
Emmy, Lisa, Emma... <3
och Ingrid då men hon bor för många timmar bort
för att träffas allt för ofta ;) vilket är synd i och för sig!
Du tycker är söt:
typ alla vettu :*
Är din bästa vän:
Hanna, Ingrid!
Du saknar:
Ingrid, Emma, Jennifer, Ella och en massa andra!!!
Går i din klass:
Daniella
Du alltid har/hade kul med:
Hanna, Lina, Emmi, Ella och en massa, massa mer!
Du önskar du umgicks mer med:

EmmaKarlsson!
Känner dig mest:
hmmm dom jag har som kompis längst? xD
Du tycker är speciell:
alla är speciella på sitt sätt xD :P
Du önskar du kände bättre:
Alla i laget och så ska det bli!
Du önskar du fortfarande umgicks med:
Ehhhh...... några sen jag var små, en vid namn Amanda
Du nyss börjat umgås med:
Emmi, och det är jag glad för kan jag säga dig! :D
du är BÄST! :DDD
Du tycker är snäll:
alla såklart!
Du tycker har rolig humor:
hahahhahahah Hanna vad ska man säga? xD
Du tycker om att vara med:
Måååååååånga!


HAHAHAHAHA FÖRSTA GÅNGEN JAG GÖR EN LISTA xD
men jag har tråkigt och ska snart kika top model haha ha det bra!
Dagen har väl varit helt okej har precis duchat efter jag kom hem från
träningen åhhh ville till Emmi men skulle inte ha nån skjuts hem :/
men, men det får man ta en annan gång! :DD

Kommentarer
Postat av: ingrid pingrid<3

heheh ja e lite sen att kommentera xD tihii awww : så gulli :

2011-03-19 @ 18:03:22

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0