Lördag!

Tjena hallå hej, tänkte just på dig! :D
hänt ganska mycket idag tycker jag, åkte till mormor och morfar
först och fika och flyttade deras sovrum från uppe till nere! ;)
hittade också ett par sjukt snygga skor där som mormor haft när hon var
yngre! :DD typ bruna lite låga kängor, som din Lina fast bruna! :D
sen for vi till köpis och det blev ÄNTLIGEN ett par nya FOTBOLLSSKOR! :D
Lika som dom jag har haft, samma stolek haha låter lite konstigt men
det behövdes nya efter 2 säsonger ni ska få se skillnaden imorrn! :P
just nu är bäcks här fast inte hanna haha hon är på läger hon ;)
imorrn blir det en pluggdag och jaaa vet inte mer, kanske en springtur? :D
neeej nu ska jag dra, byee!

åhhhhhh det funkar inte att ladda upp bild :@@@
men det gjorde inte så mycket har inge bilder på den här datorn eftersom
det är pappas och min är inne på lagning ;D

Kommentarer
Postat av: johannaa

ebba!,



läs mitt senaste inlägg och välj två bilder du tycker om! :)

Måste ha hjälp att välja bilder till hallen :)

2011-03-27 @ 12:22:27
URL: http://eemmyjjohanna.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0