Mars

Nu är det ny månad och jag fick lov att göra ett tidsinställt inlägg
eftersom jag är borta (tur att det finns;) såå här kommer mars 2010:
jag och Emmy gumman var i Uppsala med konfan, var på slutet
eftersom det knappt var nån snö och vi hade converse och skinjacka! ;)<3
fjällen ofc, men detta år med familjen och Fanny och Ellas familj!
åhhh ska bli härligt med en orange jacka istället för blå till hjälmen ;D
flög med mamma till skottland i mitten av mars då det fortfarande
var minus grader här i sverige men 10+ grader där sååå skönt ;D
där borta överraskade vi mormor och morfar och hade det trevligt! :D
-
-
trodde jag hade fler bilder men tydligen inte xD
alla mina mobilbilder fån mars är borta ! ;D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fina bilder =)

2011-03-04 @ 23:50:37
URL: http://pinkblinds.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0