Söndag

Jag är lat och jag orkar inte ladda upp bilder från fjällen just nu ;D
ni får dom imorrn jag lovar på allt och alla :P<3
-
men det har varit en kul dag i alla fal :D
Emmi kom vid halv 12 och vi gjorde... aaa typ satt uppe snacka kika
på datorn, hade det trevligt ;)
Sen var det dags för match vi hämtade upp Hanna och for till strömvallen
härligt att äntligen få spela ute ;D
gick bra vi vann med 4-0 och Emmi fick in ett mål! :D
har kikar solsidan och nu ska jag snart börja kika på Wallander!
Imorrn har jag studiedag och det blev tyvärr inge kungsberget :((
men då får jag ta tag i mitt hemprov istället! :P
ha det bra!
skulle inte sitta helt fel till i sommar eller? ;D

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi :D:D <33

2011-03-07 @ 10:58:26
URL: http://linaaronnbergerr.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0