Step up!

Tänkte bara säga att det är dom 3 bästa filmerna som finns!
dom är helt underbara, kikar på 3:an nu ja ;D
-
Dagen har gått ganska snabbt och det gör väl morgondagen också
sen är det måndag och 5 veckor kvar till påsklovet, då jag troligen
flyger upp till Ingrid LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR KAN JAG SÄGA! :DDD
idag har det i alla fall varit träning hela dan, kul de!
sen for jag till mormor och åt och sen kika melodifestivalen Saade vann
tycker inte låten är bra kan jag säga er men han är ju snygg! ;)
-
Haha imorrn blir det stan med Lina och Daniella trevligt värre! :D
måste köpa ett par ljusa jeans ;)
sen blir det match med Damerna taggad som tusan! :P
så det är bara att traska till strömvallen vid halv 2 och matchen
börjar tre, vi höres ha det braaa! ;D

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0