.....

Båda mina fötter gör ont -.- i ena är det hälsenan och den andra
mitt på foten.... och inte ska det vara bra där min j***a hals som
jag tycker så mycket om ska börja göra ont sådär på kvällningen
och jag lovar, det kommer hålla i sig -.-
åhhhhhhhhhhhhh måste bli frisk nuuuuu i alla fall i halsen!
är så sjukt taggad på att möta Norrham på onsdag så jag måste spela
men det ska jag nog, gurglar nån jäkla vätska så att halsen ska
bli bättre, mammas jobbar kompisar säger att det hjälper men inte
har det gjort det på mig än eller! -.-
meeen 3 gånger per dag ska man göra får väl göra i helgen och se
hur halsen är då, nej nu får jag sluta vara så negativ, men jag haatar
att ha ont i halsen det är det värsta som finns, då har jag hellre magsjuka
som bara är någon dag än det här som kan hålla på en vecka eller mer!
eller nej där ljög jag nog lite ;)
-
Det blir en tidig kväll, ikväll i alla fall, tidigare än vad jag brukar sova när jag
ska till skolan :O haha ovanligt xD
men har i alla fall bäddat ner mig i sängen nu och ska sätta på en film tror
det blir it´s a boy and girl thing, för den är riktigt bra!
fast varför jag går och sover nu är för HALSEN och FÖTTERNA!!!!
såååå godnatt på er!
har även lagt in ny header för er som ej ser tryck F5! :D

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0