Fredag, fredag, fredag åhhh det är fredag fredag fredag åhh.. ;)

Japp fredag idarå hääärligt det ! :DDD<3
har inte hänt så mycket i skolan regn = ingen brännboll :(
fast det var bra just i dag eftersom mitt knä inte går och böja ;)
så istället har vi typ mest suttit och pratat och kikat film :P
-
Sista fredagwen innan sommar lovet, hääärligt!
och bara 2 riktiga skoldagar kvar eller inte riktiga jobbar
ju inte så mycket precis ;)
annars då tror jag bästemmt vilken longboard jag ska
beställa så visar senare ! :D
skiter i vad du tycker om det Lovisa jag vill ha för att det
är kul och åka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
imorrn blir det och åka till GD-gifen för att kika syskonen, Lina
ville du hänka? hör av mig imorrn i alla fall :P<3
blir också gormetmiddag imorrn så jag ska ha en underbar kväll
med mina underbara vänner Lisa och Hanna! :*
neeej nu ska jag kika klarv sista 10 min på den fim jag ser
och sen talang! :D<3
En cool bild på Lisa från förra gormedmiddagen då inte Hanna var
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed :p<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va tuff du är!

2011-05-29 @ 21:34:24

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0