Fredag

Fööörlåt för mitt dåliga bloggande men det
har varit så mycket annat, en massa plugg träning
och match (där jag näta första gången för mitt lag ;)
-
dagen har vart riktigt chill :D
Svenskan plugga jag SO på och satt ute i korridoren ett
tag ;) På matten gjorde jag SO prov och sen så spela
jag brännboll med resten av klassen ;)
sen lunch och sen skulle det vara hemkunskap men ikke
sa nikke den slapp vi :D
Så johanna och jag tog oss hem till henne och kika lite
film och sen gick jag till bussen för att åka till Emmi :)
for/gick yill affären och köpte halstabbleter till na och kan
säga att jag har så jävla dålig balans, speciellt på en
looongbord, men ändå vill jag ha en så jävla sköna! ;D
-
gick sedan till Emelie och sen träningen var greeate det ;)
sandra stackare med foten hoppas det blir bra fort! <3
och sen for jag hem, nu har jag taggat upp med annanas och
ost skruvar och kikar talang samtidigt som jag städar mitt rum ;)
på en timme har jag tagit bor ett par byxor och en tröja bra jobbat
EBBBBBBBBBAAAAA! ;DD
-
ojjjjj vad långt inlägg blir när jag inte skrivit på läng, nån som
läser? ;)
-
Imorrn blir det sörbyfestivalen ska vara där 10 men orkar inte cykla
så åker med mamma som ska dit vid 9 ;))
neeeej nu ska jag stäääääda heej dåå! :D
Diiiiileva Jooooooohanna ;)

Kommentarer
Postat av: Bella - fotoblogg

hahahah dööör!!!:D

2011-05-24 @ 19:30:58
URL: http://perssonbella.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0