JAG HATAR FREDAG DEN TRETTONDE!! så då vet...

JAG HATAR FREDAG DEN TRETTONDE!! så då vet ni de ;) ja har väl inte hänt så mycket dåligt idag bara en ganska dryg sak!! Hanna och jag var nere på stan och skulle ta bussen till träningen 10 över 4 ;P men vi kommer fram till att vi ska ta nån buss lite tidigare så vi hinner in på NOBO och Hanna kan handla strumpor ;) när vi sätter oss på bussen märker vi att vi tog den bussen som gick en och en halv timme innan den vi tänkt från början -.- ganska jobbigt att märka att man tänkt en timme fel -.- sååå nu har vi varit på NOBO och knallar till testebo liiiiite för tidigt en och en halv timme innan träningen börjar.... Men det är fredag den 13;de och vi skyller på det....


Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0