lite hatt,skatt, katt...

hahahhaha snygg rubrik jag veet ;D
sitter just nu och chillar ite lungt på Emmis rum
hon duchar och jag diggar musik och bloggar  :)
vad har vi gjort idag då jo vi vaknade vid 9 då julia
skulle åka sen åt vi frukost ute och kika dom sista
avsnitten på vintergatan ;)
BAKAT har vi gjort under denna dag allt mest hann baka
6 grejer, handla 2 gånger, lagat mat, färgat Emmis hår och
klockan är inte så mycket mer än 8 ganska mycket hinner
man med när man går upp tidit :)
när Emmi duchat färdit blir det att städa hennes rum och
senare kanske det blir kika film, ska i alla fall sova här en natt
till trevligt det :D
imorrnska jag köpasoffa och lite saker till mitt rum så det blir
inte att åka här ifrån så sent, fast Emmi ska ju ändå ha släckten
här för hon fyller på tisdag :DDDD
nej nu ska  jag gå ner och se om Emmi är klar byee! ;)
Bjuder på två snygga bilder från igår :D<3

Kommentarer
Postat av: Emmi

Fyfan va du skrämde mig då..-.-

2011-05-09 @ 12:49:00
URL: http://Emmiengel.blogspot.com
Postat av: Ebba

Haha och jag som trodde du var lååångt ifrån klar ;)

2011-05-09 @ 20:37:21
URL: http://ebbbbanormark.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0