Maj

Första maj idag och här får ni veta vad som hände förra året i maj! :D
Jag konfirmerade mig och fick min älskade kamera nikon D5000 detta är den
första bilden jag tog ;)
Hanna och jag var och kikade på en match som 97:orna spelade mot valbo
var för att några i vårt lag var med och vi ville hejja på deras första serie match :D
Min brur fyllde år :)
Hmm.... Lina var i cypern och kom hem bruuun medans man själv var viiit! ;D
Blev en dag med innebandy spelande och sedan middag med några vänner ;)
alltså det hände en massa mer, matcher och sånt, men inte som jag hittar bilder på just
nu så detta får räcka ha det bra! :D
nu ska jag kika fiiilm ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahahha åh fy fåglarna vilken ful bild x'''D <33

2011-05-01 @ 17:53:55
URL: http://linaaronnbergerr.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0