Måndag

Vad har hänt idag då ? inte mycket för mig! ;)
skolan gick väl ganska snabbt och sen blev det hem
till altanen, så himmla underbart väder så det är inte sant! :D
SSSSOOOOMMMMAAARRR! :DDD<3
skrev ut lite jobb till bilden och läste lite Svenska :)
-
sen blev det iväg på träningen var kul, men fruktansvärt varmt!
gick ju inte sådär jättebra för mig dårå, kan ju säga att jag
är dum som inte har drukigt något på hela dan -.-
nu när det är så varmt!
man blir så jävla seg och träningen år pyton, fast man förstör
ju bara för sig själv, så på onsdag ska jag dricka en massa innan
träningen, ska dricka minst två flaskor vatten (OCH DÅ ÄR DET BRA
FÖR ATT VARA MIG SOM HATAR VATTEN!!! uch inge god smak på de!)
-
väl hemma åt jag och sen ställde jag mig ute vid målet och sköt i
1 och en halv timme, åhhhh måste få ner axeln bollarna flyger åt
fanders! meeen det börjar bli bättre ;)
-
nej nu ska inte jag skriva nå mer, jag skriver för långa inlägg -.-
ingen orkar ju läsa! ---.---
men heeej dååå!
vädret verkar helt kanon, imorrn och på onsdag också :D
sen på torsdag kan de få vara lite kallare då det är match ;)
ochhh sen får det bli varmt igen! :DD<3
Bjuder på den bildern också ;)

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0