Söndag

Har haft en kanon helg kan jag säga er :D
har ju bärettat lite innan,men jag sov ju som sagt en natt till hos
Emmi så igår kväll när hon duchat klart började vi kika på
vintergatan 5a åhh vad jag gillar den serien!! ;D
-
när vi vaknade i morse fick jag i alla fall skjuts hem för dom skulle
till ica, så snälla dom är ;))
hjälpte pappa att städa garaget och for till återvinningen,
hem igen och sen till IKEA för att köpa grejer till mitt rum, blev
en soffa, ett bord, en tv bänk, ben till sängen, en kudd fotboll och
ett tangentbord från kjell och kompani som jag nu skriver på smidigt
och bra till sen då jag får TV:n ( kommer få den i veckan ) så kan
man koppla datorn till de och ha som skärn och skriva på detta
lilla söta tangentbord :D
-
har också satt upp allt, är precis klar, så nu saknas bara TV:n senär det klart
och ni ska få se bilder på det, men det blir senare i veckan!!
nu ska jag gå ner och chilla vid TV:n istället byeee!
Jag tycker i alla fall att ni ska kika in på denna unges blogg!!
klicka HÄR!

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0