Studiedag!

Gaaaanska härligt med studiedag idag kan jag säga er!
sitter just nu och kikar på nå jäkla mat program då jag vaknade
redan innan 9 meeeen man måste ju ta vara på en ledig dag! :D
-
min hälsena är svullen och gör ont, men det är helt okej för mig har hänt
förr -.- en tåpaj rätt på hälsenan gör j***igt ont kan jag säga er! :@
och efter en natt då man ligger stilla så gör det ännu ondare!
Sååå idag blir det att gå och röra foten så allt blir bra och jag taggar för
träning ikväll! :DDDDD
-
vad händer annars idag då? jooo jag ska läsa Svenska och sen vid halv 2
ska jag vara vid Solängskolan så det blir väl att knalla till bussen vid halv 1 ;D
vi drar ner på stan en snabbis och äter nåt eller en snabbis det blir ett tag ;)
och sen vid 4 tar vi bussen till träningen! :D <3
byee!
Viiii säger Grattis till brur min som fyllde tooonåring igår!! :DDDDD <3

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0