Tisdag

Hmm.... vad ska man säga om dagen, det har inte alls
varit den bästa skoldagen, åhhh hatar att ha så mycket plugg
nu dom sista veckorna! -.-
Men gud vad jag är glad att jag har vänner som har piggat upp
mig under eftermiddagen! :)<3
-
skolan hände inte så mycket, orkar bara inte med det längre
guuuud vad jag vill att det ska vara slut!!!!! nästa vecka har jag
so prov, svenska prov, svenska inlämning och så ska en engelska
uppgift in, jag kanske ska få en till hemkunskaps uppgift för att få ha
kvar mitt VG i det och jaaa jag är trött på det här just nu! -.-
-
efter skolan for jag i alla fall hem till Lina en snabbis då vi gjorde
lite ändringar i vårt No arbete vi ska redovisa imorrn och så har vi
nationella i Matte! får hoppas det går bra!!! :D
sen blev det hem och plugga, och vid 6 skjutsade min pappa mig till Sandra
haha skön brud det alltså! vi var väl där nån timme och tog sedan hennes cykel
till testebo (där vi träffa ännu fler) och såg B-laget möta IFK som vi mötte
i torsdags, det var en enkel match och dom vann stort, var inte alls samma lag
som när vi mötte dom idag hade dom flest 95:or och 96:or och när vi mötte dom
hade dom flest A-lags spelare! ;))
-
kan säga att jag blev glad efter detta igen! :D
imorrn blir det att fort skynda sig hem efter skolan och ta bussen på träning då
vi äntligen får träningsoverallerna! :D och sen hemma blir det plugg ;P
OCH IDAG ÄR DET OCKSÅ EMMI ENGELAARS FÖDELSE DAG!!! :DDD
(i alla fall en och en halv timme till ;)
SÅÅÅÅ ETT STORT GRATTIS TILL DIG (IGEN)! :DDDD<3

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0