Torsdag

Men hallå, nu hinner jag blogga sådär lite snabbt! ;)
siter just och äter kör på HÅKAN BRÅKAN metoden äter
bara potatis och skiter i fisken haha :P
nejdå åt faktiskt lite skinka också det funkar mycket bätter :)
-
vad har hänt i veckan inte mycket eller jo träning måndag,
match tisdag (förlora med 2-0 med B-laget) onsdag träning och
idag match, spelade mot IFK gävles B-lag och kan säga att vi gjorde
en grymm match fast vi förlora med 3-2 faaan att vi inte fick in ett till mål
alltså!!!!!! :=
-
annars då? känner mig en aning strässig har Svenska prov nästa vecka
och kan NADA, kan alla andra allt eller ? :O
såååå på söndag ska jag sitta hela dan som sagt och rååå plugga det!
-
Men först måste man ju ha några härliga dagar, så imorrn efter skolan
blir det ner på stan för att sedan ta sig vidare till testebo för träning! :)
Sen följer jag och Egis med Emmi hem och har lite mys där, blir att
sova över, hahaha undra vem som sover i soffan och blir lite stekt av
solen på morgonen, eller vad säger du Hanna? xD
-
Haha på lördagen blir det upp ganska tidigt för Egis ska iväg nån stans
så jag och Emmi tar en förmiddag med bakning och sen ska vi nog spela
lite fotboll också, trevlans, trevlans det! :D
-
Nej nu ska jag inte skriva nå mer utan äta upp min potatis och sen hoppa
i duchen, haha blev lite långt men har ju inte skrivit på ett tag och måste
skriva av mig ;)
Byeeee
oredigerade bilder men har ingen ork -.-
Lina har btw tagit understa bilden :DDD

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahha grym bild !! :D <34

2011-05-08 @ 17:22:17
URL: http://linaaronnbergerr.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0