Brist på liv...

Slutade vid 3 idag, men själv var man inte ifrån skolan förs än
vid 5.... haha så kan det gå när man inte har något liv ;)
-
Började med att Kalle skulle ha utvecklingsamtal kvart över 3
så vi satt och vänta med honom, men sen så fortsatte vi vänta för
Elin hade utvecklingsamtal en timme efter ;)
Så när Kalle kom ut så satt vi kvar.. Haha Elin gick in och när hon
kom ut typ en timme senare satt vi fortfarande kvar...
Eller då vare bara, jag, Jennika och Wictor kvar eftersom Kalle åkt
och Elin precis kom ut ;)
Hehe så kan det gå, fast sen satt vi kvar ett tag efter Elin kom ut också
vilket liv.... 10 i 5 gick jag i alla falll ut till Cykeln och nu är jag hemma! :D
-
Så jag ska ta mig upp och packa lite tills imorrn, då jag drar till sandviken
för läger med Gästrikelaget!
See yaa! ;)
Söthundarna, Herix och Bisset! ;)

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0