Fredag

En hel vecka till har gått dårå ;)
Haha skolan har i alla fall vart bra denna vecka men helgen
blir nog bättre! Sitter just nu och väntar på att pappa skjutsar
Carl till träningen och sen hämtar mat, blir nog Pizza ;)
Magen är redan hungrig men dom kommer om en timme... kanske ska äta nått!
Sen får vi se vad jag hittar på kanske träffar nån ett tag, eller chillar
lite lätt här hemma framför idol! Hejja Moa och Andre ;D
-
Imorrn går i alla fall bilen till stockholm med Emmi och våra mammor klockan 8 ;)
Så det är bara att stiga upp vid sju! Ska tvätta håret också... haha detta blir jobbigt :P
Ska bli hur kul som helst! En shoppingdag sitter aldrig fel! Och kvällen blir inte sämmre
vid 7 ska vi träffa laget och ha avslutning! Underbart det! :D
Sen blir väl Söndag en pluggdag, provvecka om en och en halv vecka... bara att kömpa!
Haha nee hoppas eran helg också blir kanon!
Vi hörs! :D
Skön frispark som man får i ryggen!
inte sådär jäääätte skönt... ;)

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0