Helg igen!

Helg igen och det är så himla skönt!
Veckorna går så otroligt fort!
Vet att jag inte har bloggat (JOHANNA) , men träningarna och skolan tar hela mina dagar!
Jag trivs i alla fall jätte bra på polhem för den som undrade!
Klassen är kanon! Och jag har några speciella jag hänger med ;)
Har inte sådär jätte mycket att berätta men tänkte ge er ett litet
inlägg i alla fall :)
-
I helgen blir det matcher och grillning på testebo ;)
Så ingen sovmorgon för mig i helgen ;)
Fast då har man ju så tur att man har studiedag på måndag och kan sova då! :D
Nee nu ska jag se om nån vill hitta på nått ikväll ;)
Fast sen kom jag på att både Lina och Hanna är borta, Emmi dåråå meeen ska ju upp tidigt
imorrn :p
hahaha vi får väl se ;)
Den som vill göra nått kan smsa :)
Fick bli en bild på JOhanna också ;)

Kommentarer

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0