Nu mår jag som bäst!

Igår en oavgjord mot serieledarna i tvåan! Behövliga poäng
om vi ska kunna hålla oss kvar! :D
Tre matcher kvar och vi hoppas på det bästa!
Sen en vinst idag mot valbo med 3-1 såå jäkla skönt! :D
Ligger tvåa i den serien för den som ville veta ;) Efter huge :P
Är väl ungefär 3 matcher kvar där med ;)
Och nästa tisdag taggar vi DM-FINAL mot IFK GÄVLE F-17
(typ mitt gamla lag + några fler skulle jag gissa ;)
SÅÅÅÅÅ NU MÅR JAG SOM BÄST! :D
En massa fotboll och det går bra! ;D
Fast går inte så bra för mig just jämt, men för laget och det är
huvudsaken juuu! ;)
-
Nu ska jag krypa ner i sängen med min bok innan jag sover!
GODNATT! :D
Känner att jag måste börja ta bilder igen...

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaa ebba det måste du verkligen göra !! :D <33

2011-09-06 @ 18:25:53
URL: http://linaaronnbergerr.blogg.se/

Åhhh jag älskar komentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är lugnt bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad vill lilla du mig då?:

Trackback
RSS 2.0